viernes, 25 de abril de 2008

Pujada a Casetes Velles (dissabte 19 d'abril)

Bé, aquesta vegada, el comentari i les fotos de la sortida ens les facilita el nostre company Fabia, gràcies.....
Com era d'esperar, no vam ser molts, nomes cinc amb jo i tot ( Tekiano, Narcis, Juanjo, Janel i jo, Fabia) la temperatura era agradable i se podia anar fent sense sofocos, la pujada a Cassetes Velles com sempre no ha canviat res des de l'ultim cop que vam pujar, es costa amunt i res més. Vam passar un tros d'on agafem normalment la sendera de baixada, vam remuntar una mica mes amunt la pista de Cassetes Velles i vam fer cap a " Tres Pins, i vam passar per Serrasoles " on desprès de para una estona per vorer les vistes de la pista de Caro a Fredes i demès, lo Delta per exemple, van començar a baixar de cara a La Font de la Llagosta on primer haviem fet un mos, este cop sense aturar-mos vam tornar a pujar per la pista hasta la sendera definitiva de baixada que passa per la Font del Paradís, nomes vam tindre un petit contratemps d'aire que es va solucionar sense problemes, vam arribar a l'hora prevista i res més fins la pròxima.

Casetes Velles -Variant del 19 d'abril
Link a la galeria de fotos!!!