lunes, 22 de octubre de 2007

Sortida Ilercavonia -Salzadella

Comencem el comentari de la sortida de la Salzadella dient que vam ser 9 + 1 els components que vam participar Patxi, Jonatan, Juan Carlos, Adolfo, Pili, Liberto, Narcis, Fabia, Nando i Iñaki com membre dels Joves Ciclistes.




A la sortida, vam poder trobar-mos amb els companys de Gandesa, un record des de aquí, i que prompte quedesem per fer una sortida conjunta, l'organització impecable, va informar de la possibilitat de realitzar tres possibles recorreguts de 25, 36 i 50 Kms, ens vam decantar per la de 36 km excepte Patxi, Fabia, Narcis i Iñaki que finalment van realitzar la de 50km.

Només sortir vam poder gaudir de la emoció de veure a totes les nostres reporteres i els xiquets animant-mos, un 10 per elles que vam poder seguir tot el recorregut amb l'organització i donar-mos anims en el avituallaments.

La sortida es pot considerar com excel.lent amb llargues pujades, però sense desnivells insalvables totes elles per pista, que permetien després gaudir de senderes de baixada no massa complicades que l'organització havia preparat a conciència, només destacar la última sendera amb un desnivell impressionant que van revirar massa i no permetia gaudir-la totalment.

Per finalitzar i a la espera de que comenteu alguna cosa més, dir que, a més després vam dinar a un restaurant de la població per remullar la copa que va guanyar Pili com a "valenta" i les regals d'alta calitat (jejeje) que vam aconseguir en el sorteig (A Jonatan també li va tocar en esta ocasió).

Podeu visitar la Galeria per veure algunes de les fotos.

14 comentarios:

  1. Sóc l'Albert un els companys de Gandesa. Només dir-vos que estic encantat d'haver-vos conegut.

    Jo vaig fer la de 25 Kms (30,6, segons el meu medidor). Vinc d'una lesió que ja dura 3 setmanes desde la cursa de Jesús ... si m'hagés trobat millor, potser hagés fet la de 36 km. Toni estava molt fort i va fer la de 50 quilòmetres.

    Només dir que la cursa va estar molt ben senyalitzada i organitzada. Quasi segur que el proper any repetirem.

    Bueno, ja ens veurem.

    Albert.

    ResponderEliminar
  2. Hola soc el Toni, que podria dir que ja no s´ha dit, en l´organitzacio jo tambe dic que un 10. El circuit pues molt bé pujades molt maques i les senderes una mica curtes pero molt currades i sobre tot l´utima quina canya tu ni una puta pedra uns peraltes fets a mida jajaja ufffff si vaig patir, pero aixo es aixi. Ah i una ultima cosa, a algu que va fer el circuit de 50 se li va fer llarga la pujada? a mi molt tu 12 Km pujant uffff.

    ResponderEliminar
  3. Si se va fer llerga la puijada, NO va ser una broma, despres d'una bona sendera de baixada en un desnivell suau i sense pedres a dojo com la ultima sendera, tornar a puijar tot lo que habiem baixat va ser massa para lo cos, jo miraba detras i vea a poca gent, ho trobaba raro que puijaba tota aquella costa casi tot-sol, lo que no sabia era que habia agafat lo recorregut dels 50 km. Al segond habituallament no me vaig aturar per no perdre temps, als que estaven alli los dic: per aqui , resposta : si es per aqui. Per alli era para fer los 50km. casi tots haviem dit de fer lo de 36km. La feina va ser meva para tonar a puijar tot lo baixat i la ultima sendera amb pedres que pareixia la via del tren ja no la vaig disfrutar amb algun calambre + que menos pero be. Tots los mals van passar en lo dinarillo que vam fer al final,endusiau.

    ResponderEliminar
  4. buenas soc jon despres del que se esta dient sobre la marxa no crec que falte afegir molta cosa nomes voldria afegir el bonic que es aquest esport per que apart de gaudi de la naturaleza i del seu entorn et permiteix coneixe gent i fer noves amistats , un saludo a la gent de gandesa i el diumenge s'hi voleu baixar a fer casetes velles ja hu sabeu.

    ResponderEliminar
  5. Hola sóc Yolanda de les fotografes no dieu res que vam aguantar el fred tot el rato ja vos val no vindre mes. Nomès vindre al dinar Xiques animeu-vos a escriure!!!!!!

    ResponderEliminar
  6. El meu home desde ke te la bici esta més tonto ke mai no meu havia ensenyat rectifico gracies per pensar en natros (Nando).
    Sóc Yolanda

    ResponderEliminar
  7. Yolanda, en aixo de les fotos no tens rao, al xat tinc escrit:

    Fabia: Jonathan: tan tornat a agafar en l'entrepa a les mans, no vas dir que no tornaria a passar, estes reporteres son molt bones, com no pares conte........
    Narcis, Iñaki, i jo tambe tindriem que queixarmos, som dels pocs que vam fer 50km. i som los que menos sortim a les fotos, anavem tan rapits que la camara no mos agafava jejejejejeje sobre tot jo que vaig acabar en calambres, encara avui al aixecarme me fan dolor les cames.

    ResponderEliminar
  8. Hola, soc el Toni, caram aixo se esta animan. Per una cosa si es viritat tendriem de fer tots una mica de pinya i agrair a totes aquestes fotografes la seva feina, ja que amb les seves fotos es un foro mes agradable i ompli mes els comentaris. MOLTES GRACIES NOIES PER TREURE LES NOSTRES CARES DE SUFRIMENT PEL FORO. I la proxima feu alguna foto a algu de Gandesa o tambe tindrem que porta el nostre equip fotografic (QUINA POR TOTES LES DONES PER LA CURSA).

    DADES SOBRE ALTIMETRIA:

    MORA D´EBRE:

    Altitud maxima. 665m
    Altitud minima. 319m
    Metres positius. 1102m
    Metres negatius. 1101m
    Kilometres 47
    SALSADELLA:

    Altitud maxima: 540m
    Altitud minima: 195 m
    Metres positius: 1185m
    Metres negatius: 1175m
    Kilometres: 48

    ResponderEliminar
  9. Gracies Toni, per les dades de altimetria de les dues sortides, mos parlem i a veure si vos apunteu, esta setmana anirem a Cassetes Velles, bona pujada de uns 16 Kms per baixar després per una sendera impressionant, amb tramos molt xaladors i altres més tecnics.

    ResponderEliminar
  10. buanas soc jon,toni molt bon detall de les dades de la marxa de mora i de la salzadella practicament calcades ara veig que posiblement podriem haber fet la de 50 km aquest diumenge no se si t'en recordes pero al desvio del 50km o 36km et vaig trobar de cara tu vaixabes i jo muntaba perque m'havia equivocat me feia por la de 50 i vaig tornar atras i lo de les fotos a la gent de gandesa tranquil era la primera vegada que venien les dones poc a poc vos aniran coneixent a tots,animeu-vos per al diumenge sino per a la proxima posiblement a horta saludos

    ResponderEliminar
  11. HOLA TONI,SÓC YOLANDA GRACIES PER LO DE REPORTERA.a VEURE SI ENS VEIEM A LA PRÓXIMA MARXA I SE MILLOR QUI SOU PER PODER FER-VOS FOTOS JA ENS PAGAREU UN DINARET JEJEJE FINS LA PRÓXIMA

    ResponderEliminar
  12. EC FABIAN JO NO HAVIA VIST LOS COMENTARIS KE JONI NO MEU HAVIA MOSTRAT PERO`SI VOLS GUERRA LA TINDRAS SÓC PERILLOSA ET PUC FICAR UNA PEDRETA PEL CAMI JAJAJAJA SÓC YOLANDA

    ResponderEliminar
  13. Hola nois soc el Toni, primer de tot agrair l´invitació a la pujada a casetes velles. Pues dirvos que segurament si un company meu esta millor del hombro, segur que vindrem, pero ja ho dire mes avant, i aixi ja quedariem.
    Salutacions, i Yolanda aixo del dinarillo no se, pero pq no?

    ResponderEliminar
  14. Ei Yolanda: acostumbrat a no cridar, per sino ho sabies escriure en mayuscules equival a cridar, perdonada,de res.
    L'atra: en una pedreta non tinc prou tidras que preparar una camionada

    ResponderEliminar