lunes, 22 de octubre de 2007

Tornem a Casetes Velles!! (28 d'octubre)

Recordant una de les nostres primeres sortides com a club, tornarem a Casetes Velles amb l'intenció de preparar-mos per la sortida de Santa Barbara, que com molt ja sabeu es realitza sortint de Santa Barabara per arrivar a Casetes Velles si es passa el punt de control.
Com sempre el punt de reunió al de "Patxi" a les 7,45h anirem en cotxes fins Santa Barbara i sense cap pressa marxarem fins el Barranc del Mas de Barberans on comencarem la pujada.
Vinga, anims a tots els que estes últimes setmanes no vos heu apuntat i recordeu que l'ultima vegada erem 22 bikers a Casetes Velles!!!
Modificacions:
* Possiblement sortirem directament des del Barranc del Mas!
* OJO!! El diumenge canvien l'hora a les 3h seràn les 2h, tenim una hora més per dormir.

6 comentarios:

1. Hola, be com sembla baixarem de Cassetes Velles per sendera, es que sino es massa rapid per pista i no tan xalador. En quan al tros a recorrer jo deixaria los vehicles al començamen de la terra i faria nomes tota la puijada, sortir de Sta Barbara pedaland sira massa aburrit i total no mos perdrem res de fer l'alquitra en bici.Endusiau

ResponderEliminar
  2. buenas soc jon jo opino que el que podriem fer es arrancar des de el primer aparcament una vegada entres al cami de terra abans de baixar al barranc i començar a muntar i despres baixar per la sendera qui vulgui i la surtida desde santa barbara deixaru par quan faltin dues setmanes per a la marxa per tindre una idea mes exacta pero s'ha de fer vale nois

3. Si voleu preparar-vos per a la sortida de Santa Barbara, per lo menos surtiu del Mas. Son 2 o 3 Km pero es noten. Tu Jon ja o saps per aquella vegada que vam anr en Iñaki, laultima pujada al poble es fa eterna.

4. Jon, estic d'acord de començar al tros al costad del barranc que se poden deixar los vehicles un detras de l'atre, per cer tinc que puijar alguna btt, es per treure fato para lo diumenge, si tinc que portar sols la meva no cal treure res de la furgo.La Yolanda, la teva dona es valenta eh, endusiau

ResponderEliminar
  5. buena soc jon crec que pera diumenge seria la millor opcio de surtir abans del cami que comença a baixar pel barranc hi ha lloc i es on donen la bandera verda a la marxa de santa barbara i la proxima vegada surtirem del poble de santa

6. Be avui no erem los 22 de l'ultima puijada a Cassetes Velles pero hem estad un grupet, no hem puijat tots junts pero la intencio era bona.Ferran, Juan, Pili i Liberto han deixat los vehicles al final de la sendera, jo Fabia, he deixat la furgo a un repla antes que ells i he començat a pedalar, antes de la casa forestal los he trobat ells han descansat una estona i jo he continuat puijant on m'he trobat ham Pili que no ha parat en cap moment, al arribar dalt de tot hem esperat a que arribesa algun company del club antes de començar a baixar per la sendera.Hem trobat un bon grapat de cotxes amb gent buscant bolets, al cap d'una mica de temps arriba Liberto i Pili i jo decidim anar baixant, ja mos agafaran pensem.Arribem al final de la sendera sense complicacions i despres arriben Liberto, Juan i Ferran.Dels atres companyns del club no sabem res, hem vist los vehicles al començament del barranc pero no hem concidit en cap lloc, devient anar al seu rollo, se que venien per lo menos: Narcis,Patxi,Adolfo, Peña i dos o tres xicots mes pero no se qui,endusiau.