lunes, 13 de octubre de 2014

Sendes del Remei i Rajolera

Aquests dies, no hem estats parats, pels que seguiu el blog, però tenim molts de fronts oberts i un no té temps per tot. Hem estat, pels Ports, també a la Trobada de Roquetes, i aquest diumenge, per la previsió de pluja, que no va ser, per la zona.

Després de molt de temps volent fer aquestes sendes, i tenint-les guardades per emergències meteorològiques, anem cap a Ulldecona i Alcanar, per fer, en definitiva dues sendes que com a club no havíem fet.

A les 8:15 després d'esperar al "jefe de filasjajaja, i amb el cafè fet, anem rodant a molt bon ritme per fer els 20Km d'aproximació a la primera de les sendes, la què, per la part sud de la serra i el Barranc de Canals, ens puja a l'ermita del Remei, allí ens trobem amb tota la professó de carretes de les festes, en 200mts deixem la carretera per canviar de besant i fer la segona senda que va molt paral·lela a la carretera per la part de baix, bona senda, en trams molt fàcils i alguna remuntada complicada, que amb el terreny banyat, no s'ha pogut lluitar.

Després, baixem al camí de la Selleta per fer, una pujada als xalets i sortir al camí de Naudi, en una petita senda. Un cop aquí, la coneguda pujada per la Rajolera, que bona és, per ficar-te a prova.

El que havia de ser una sortideta ligth, acaba sent una bona sortida, i allí ja recorrem a barretes, l'esmorzar pareix que ha estat curt, baixem pels camins habituals de tornada i fem l'última com és degut, un Quicolis i camí vell per arribar amb set a la cerveseta en 60km de volta.

Bon matí, on recuperem a Lluís després de la campanya, i esperant recuperar més efectius i a Rodri, que anem justos de fotos últimament.