martes, 9 de mayo de 2017

Noguera Bike Race

Ni m'havia passat pel cap que esta temporada faria una cursa de 2 etapes en BTT, però ja ho diuen que "Querer es poder" i com sóc fàcil de convèncer este fi de setmana m'he vaig embarcar a la Noguera Bike Race (versió Rally). No tinc paraules per descriure lo que he xalat, dissabte 40km +1000m disfrutant de les magnífiques vistes, senderes, organització i recorregut, diumenge 40km +1100m que se me van fer més durets, però vam continuar en grandíssimes vistes, en més i més senderes xulíssimes i xaladores atope i aconseguint finalitzar les dos etapes en segona posició femenina de la Rally.



Lo meu "troset de alumini" i jo mos comencem a entendre a la perfecció, ja podria dir que formem un bon i gran equip i este fin de setmana hem sumat una GRAN experiència juntes.

Cal dir que sense los meus super compis tampoc hagués sigut lo mateix, que millor que compartir allò que t'agrada en bona gent. Gràcies per les rises, corrillos, nervis, turisme i xerradetes de desconnexió. 
Enhorabona pel paper que heu fet els tres (Ruben Pani, Ruben Sanguesa i Carol) en la Marathon, superant 62km +2000m el dissabte i 87km +2500m el diumenge. 


Cadascú superant-se i millorant temps personal, en especial a Carol (BlueMotors) per la segona posició femenina de la Marathon.

Des d'aquí també voldria aprofitar per donar les gracies pel suport i tracte personal que vam rebre tots per part de la direcció de l'equip BlueMotors.

I per acabar felicitar a l'organització i voluntaris per haver dut a terme amb tant d'èxit un esdeveniment d'aquestes dimensions.

FINS L'ANY QUE VE!!

(Carla)

No hay comentarios:

Publicar un comentario