domingo, 21 de enero de 2018

La Pica (11ena edició)


Un any més... i van 11.
Crec que em permetreu unes línies personals, i són per comentar, que 11 són les cròniques que he fet d'aquesta sortida, no puc afegir moltes coses, però m'agrada veure les fotos dels qui anem i veure com passen els anys i alguns repeteixen, altres no, però sempre tots surten dient que l'any següent "a tornar-hi", això vol dir, que aquesta marxa continua agradant i no és per menys.


Jo mateix, amb un problema a la vista, he estat a punt de ser baixa, però no em podia perdre continuar sent dels pocs.. Potser quedem 40, que han fet totes les edicions, i com sempre, fent-la amb els companys, amb ambient de sortida i no de cursa, tot i que sempre dónes més del que pots, i l'última pujada et marquen les rampes.
Destacar el vent que ha fet la primera part molt dura, i s'ha notat en el ritme per poder afrontar Miramar, així i tot, contents i el grupet nostre Marc, Miquel, Ramon i jo hem anat prou junts, amb bromes, ara estira un, ara l'altre i xalant en les bones sendes, encara més enguany amb cap tap, i això que algun sender tenia nivellet.


Després de la pujada dels tambors hem agafat els quatre la senda de baixada i allí Miquel a tingut una forta caiguda, on finalment s'ha trencat una costella.... vinga ànims, sabem que això és dolorós i llarg, però en quatre dies et tenim fent-mos els boníssims vídeos (gràcies com sempre Miquel!!!)

Tampoc en aquesta ocasió, tot i la lesió ha deixat de fer-lo.

Bé, bon grupet Montbiker, com sempre, que hem tingut gent a full, com RubenDieguitoManu, Sergi, Enric, Alex... no em deixo ningú crec... felicitats a tots.

Nando

No hay comentarios:

Publicar un comentario