lunes, 19 de noviembre de 2007

Resultat de la Sortida "La Moleta"

De la sortida de la Moleta, podem destacar varies coses, entre elles el fred que vam passar a la sortida... estavem a 0 graus.. ni fred ni calor. Vam ser Patxi, Amador, Fofo, Carlos, Ferran, Torta, Beltran, Liberto, Pili, Narcis i jo, Nando.... en aquesta ocasió Jonatan i Fabia no van poder assistir... també vam poder gaudir d'un bon ambient amb molta gent de les nostres terres i els nostres amics de Gandesa (no es perden cap!!!)


La sortida com a tal, va estar bé, tots els encreuament senyalats i amb un bon avituallament. Només destacar les fortes pujades (mireu perfil!!) que en pocs Kms ens van colocar d'alt de tot de una de les Moles de Xerta on vam poder gaudir d'una bona vista del nostre riu. Les baixades i pujades per sendera molt assequibles, només una incidencia amb els caçadors va evitar realitzar la última sendera que ens portava fins l'esmortzar.


L'ambient va ser molt trànquil i pràcticament vam anar en grup, una qüestió que personalment m'agrada, en l'avituallament ens vam esperar a tots i vam fer la xarrada i algunes fotos, es notava que la gent no anava de competició, i simplement, volien passar un bon rato amb tots els companys.
Espero més comentaris!! i alguna foto més, per ara podeu veure alguna foto a la Galeria.
Teniu més informació al link de la Moleta... hi han fotos etc... (Ha per cert!!! M'ha tocat un premi!!!, com no estava el president.... jejeje)

2 comentarios:

  1. Encara que no ho sembli (no surto a cap foto) jo també vaig anar, però com vaig arribar tard a tots els reagrupaments .... A mi també em va agradar força la sortida tret d'un parell de pujades que se'm van enganxar a les cames com un gos rabiós (encara m'estic recuperant ;)

    La organització va ser molt bona, que es va treballar molt bé la senyalització, amb gent als encreuaments més importants, avituallaments de "barra lliure", bon preu amb assegurança inclosa, bon ambient, força gent (jo diria n'erem 100, com a mínim).

    ResponderEliminar
  2. Hola soc el Toni de Gandesa,que podria comentar de la sortida, a mi em va agradar molt, pero quines pujades, no se si anava molt tapat pero vaig suar molt e inclus algun estoneta pati i tot, pero aixo es el BTT si no patim es una merda de sortida. Tambe dirvos que tant pronti pugui os pasare els tracks del recorregut.

    Tambe us vull comentar que si a algu de vatros os pot interesar alguna camara per montar al casc o al manillar en tenim unes a la venta que son una caña. Aguanten cops, pots gravar sota l´aigua i la difinicio es una canya. 640*480

    ResponderEliminar