lunes, 10 de diciembre de 2007

Resultat de la sortida a la FontCalda

De part del nostre company Jonatan tenim la següent crònica que segur que mos ampliarà:
-Vam ser un bon grup, uns 10 els integrants del club que vam anar a la sortida, una llarga pujada passant per Prat de Compte fins arribar a la primera de les dues senderes de baixada, aquesta primera molt ràpida i de dificultat moderada; les coses van cambiar amb la segona sendera amb un primer tram molt tècnic i de dificultat alta. Vam arribar a la FontCalda sobre les 12h i molts vam decidir no fer la segona part, Narcis o Iñaki podran explicar com va anar aquesta part.
Només ens falta felicitar als companys de Gandesa per la oportunitat de coneixer nous indrets i que segur que no serà la última vegada que ens veiem.
Ara ens toca a nosaltres montar alguna cosa, no?

3 comentarios:

1. el diumenge vam anar a la fontcalda citats pel nostre amic toni i els seus companys per ensenyar-nos el terreno de la serra de cavalls primer que res demanar disculpes per haver arrivat tard pero vam arribar erem pili,liberto,patxi,amador,hector,narcis,iñaki,fofo,lluis i jo mateix.vam muntar a la via verda i vam passar dos tunels i vam agarrar una carretera asfaltada que pican cap amunt ens duria a prat de compte despres de fer un petit descans vam agarrar la carretera que va fins horta tambe asfaltada fins deixar-la per agafar ja una pista que muntava fins als ports una muntada amb alguna forta pendent.despres de coronar i fer un descens curt pero rapid per la pista ja vam agarrar la primera sendera rapida i molt bona per baixar i disfrutan de l'entorn al final de la sendera vam tornar a agafar un cami asfaltat que ens portava a prat de compte per tornar per on haviem vingut, fins a la surtida del poble vam tornar agafar una pista i despres de fer un altre descens rapid i curt vam començar a muntar per una trialera fins on vam poder i despres a patita.quan vam arribar dalt començaba la segona sendera on de dalt ja es veia que era molt revirada ,empinada i molt tecnica este principi de sendera ja era para gent mes experta ja que jo mateix tot el principi el vaig fer a peu a mitan sendera la cosa ja va combia vam tornar a xalar una mica mes complicada que la primera sendera pero va ser mes xaladora al final de la sendera hi havia una filera de escalons que la majoria dels companys la van baixar fent cap a la via verda i despres de baixar a la fontcalda vam fer un bocata i ales hores un grup va plegar veles i els altres van continuar per fer la ultima muntada i baixada a la mateixa fontcalda. nomes felicitar a toni i els seus companys pel mati qu vam passar per la seva terra ara a la proxima haurem de fer el partit de tornada saludos als companys de la terra alta.JONATAN.

ResponderEliminar
  2. Hola soc el Toni. Be primer de tot donar les gracies a tota esta bona gent d´Amposta per fernos passar un bon mati amb la seva companyia.I fent aixo queaa a tots nosaltres ens agrada (per a molts fer la cabra). Jo coneixia totes les senderes menys la primera. (per ser Marc molt bona esta sendera) pero l´unio de totes aquestes sendes per fer el recorregut mai ho havia fet. Esta vegada ho vaig intentar pero no vaig poder acabar, en vaig quedar a la Fonteta despres de la tercera senda, ja no podia mes i aixo que sol en quedava anar a la Fontclada per un altra sendera. Sol dire una cosa que ho diu tot de la duresa del recorregut sengons el meu altimetre. 1300 metres positius en 36 Km. sense anar a la fontcalda.
    Vinga nois pues adeu i fins el partit de tornada.

3. hola nois soc Iñaki la sortida va se bastan dura narcis i yo la vam puguer acabar,Lluis se va quedar casi per fer l´ultima pero anava mort.Toni diu que l´hi van sorti 1300m de desnivell acomulat a mi 1850m,42km,punt mes alt 683m de altura d´aqui vam baixar per una sendera bona i dura fins la serra de cavalls i vam tornar ha puixar paca la fontcalda i fer l´ultima sendera.Yo personalment vaig txala molt.Narcis hasta fet una maquineta puigant i vaigant ha millorat molt.