martes, 4 de diciembre de 2007

Sortida a la FontCalda (Org. Gandesa)

Bé, estes Fires, tenim la sortida anunciada pels companys de Gandesa, a falta de confirmar l'hora de sortida (anunciarem a la secció de noticies) sabem, com ja vam comentar, que la sortida es del tipo "Enduro", amb tres possibles pujades amb les conseqüents baixades per sendera, el nostre amic Toni, ens comenta, que són boniques amb trams tècnics i altres més ràpids.. segur que en breu en comenta alguna cosa més...
Només comentar-vos, que aneu anuciant si penseu vindre, ja que com és lògic, anirem en cotxes fins la FontCalda, i caldrà organitzar-mos.

3 comentarios:

  1. Jo no puc vindre, tinc compromis, que ho paseu be,endusiau.

    ResponderEliminar
  2. hola nois soc jon a mi m'han confirmat patxi,fofo,amador,pili i liberto i patxi m'ha comentat de surtir sobre les 8 mes o menos

    ResponderEliminar
  3. Hola soc el Toni de Gandesa, es per dir-vos que la sortida sera a les 9. Pero no patiu, que jo saven que viniu sempre poden esperar una mica, pero penseu que hi ha mes gent.
    salutacions desde Gandesa.

    ResponderEliminar