miércoles, 9 de julio de 2008

XVI Cursa del Llop

Tenim la crònica de la sortida del Llop, que van fer dos dels nostres companys més actius i en forma, Jonatan i Narcis, felicitats, aqui teniu:

Aquest cap de setmana passat es va celebrar la XVI CURSA DEL LLOP, que consta de 6 proves, el dissabte (ruta ciclista 198 km-121km, carrera apeu 36 km, kaiac per mar 16 km) i el diumenge(kaiac per riu 24km, mitja marató pujada a caro 21 km i travessia btt pels ports 105-85km). Nomes quatre grans llops intentaven supera totes les proves dins dels temps establerts per l'organització en cada prova i l'únic que ho va aconseguir va ser Enric Boldu amb un temps de 27:43:15 un autentic llop.

El nostre company Toño valles va aconseguir superar totes les proves menys una, la pujada a Caro, però al arribar a d'alt, encara va tindre moral d'agafar la btt i fer els 105 km de la travessia pel port...tot un exemple.
El diumenge a la 13:30 amb la companyia del meu germà i reporter habitual de les últimes sortides ASBEL, es celebrava la travessia pel port en btt, constava de dos recorreguts un de 105 km i l'altre de 85 km molt durs.
Una manada de 50 llops i llobes estàvem preparats per aquesta aventura estre ells NARCIS i jo i com va dir l'espiker "intenteu xalar per que patir patireu, sortiu tots junts i al restaurant(km 1) maricon l'ultim" i així va ser. El recorregut transcorria per la pista caro-fredes, rampes dures i baixades ràpides que no et donaven temps de recuperar, fins al coll de la Creu, allí vam agafar un sendera de baixada i desprès aigueta amunt, on va ser el rato més divertit. Vaig anar acompanyat fins Sant Miquel D'Espinalbar per Toño, company que vaig conèixer als Monegros, fins que vaig punxar i em vaig quedar atras, després d'una baixada va venir una muntada molt dura, d'uns 5 km interminables, allí em van agafar JOTABE, de mora i SANDRA del Club BTT LA MOLETA i vam tornar a la pista fredes-caro pel mateix lloc on havíem vingut, al final, la SANDRA ,JOTABE i JAUME un altre company futbolero com jo, que per cert, estava parat al avituallament amb el basculant partit, em van deixar atras, estava casi tocado i hundido.
Al km 60 era el creuament que podies triar per fer la curta o la llarga allí vaig trobar un altre company JORDI GALLEGO de Santa Barbara i juntament amb JAUME vam realitzar la baixada fins TORTOSA, arribant amb un temps de 5:59:00, 87 km i 1700 metres de desnivell positiu, no se la posició però l'ultim o el penúltim. El nostre company NARCIS va fer la llarga, el mateix recorregut però amb la volta al mascar amb 105 km sobre 2000 metres de desnivell positiu i amb un temps de 6:15:00 en la posició 12ª a menys d'una hora del guanyador"que grande eres pequeño".JONATAN


Les fotos fent click aqui

No hay comentarios:

Publicar un comentario