lunes, 23 de agosto de 2010

Casetes Velles -Pretemporada!

Quina sorpresa vaig tenir en veure com finalment erem 8 bikers els que en Festes comencem el que tenia que ser una sortida de "pretemporada", tranquil·la i per anar agafant forma. Així Pili, Liberto, Xavi C., Lluis G., Ferran, Nando, Manel Torta i la visita del "pabajero" Vila de Enguera, empreníem puntuals la sortida en cotxes fins el Barranc.

Presentem a Vila, i comencem la pujada, on ràpidament queda clar, que de pretemporada res, i Vila, Ferran, Lluis i Xavi fiquem un ritme alt per només sortir, els altres continuem de xarreta mentre podíem.
Com sempre a la Casa Forestal fem la parada per reagrupar i retrobar-me amb la meva Ghost que deu pensar.... ostra com puja Nando avui jajajaja, continuem  sense parada fins Casetes Velles on anem tenint les visites de les vaques en diferents punts, fins i tot, tinc que demanar "turno" a la Font de la Llagosta per beure, però el primer és el primer.
Per la baixada canviem l'ordre, i Vila que demostra que la pista és el seu terreny, deixa el pas a  Ferran com a cap de grup. La sendera esta espectacular i molt molt neta, poca pedra solta i molta pinassa, tota una passada, parem a visitar la Font del Paradís, que sempre la passem de llarg, i deixar passar a Marc (Desakato) i un company.
Arribem a bona hora i decidim anar al Bar a fer la "cerveseta" i continuar xarrant amb Vila i les seves sensacions trialeres, no és lo seu, però reconeix que la sendera té trams molt guapos el tobogan final el deixa impressionat.
Crec que li devia al meu cosí aquesta Crònica i l'esforç per venir i voler fer una sortida diferent a les seves, a veure si un dia podem agafar als "Montbikers" per anar a visitar als "Pabajeros" que son un club a imitar.

(Nando)
Les fotos en breu....

RECORDEU!!!

REUNIÓ IMPORTANT EL DIVENDRES AL DE PATXI!!!

1 comentario:

1. La verdad, es que me encantó poder rodar con todos los Montbikers y poder conocer el entorno tan impresionante que nos ofrece la zona de la emblemática Casetes Velles. Siento haber retrasado un poco el descenso, pero uno es que es más de subir, y bueno como dijo el poeta “ Las gallinas que entran por las que salen” je,je,je.
    En fin a continuar con el buen ambiente y con la recompensa del trabajo cumplido en el bar, donde todo pudimos levantar la copa de campeones.
    Un fuerte abrazo y hasta la próxima!!!
    PD. Jon, menos correr y más bici, que correr es de cobardes je,je,je