lunes, 26 de marzo de 2012

Tres Rius -Arnes

El diumenge, 9 Montbikers amb la incorporació de Toni al grup, anem a fer una de les sortides clàssiques per Arnes, ara feia temps que no la repetíem, potser quasi dos anys, i la veritat és que no se molt be perquè, ja que és de les més complertes que es poden fer en un matí llarg.

A les 9:15 sortim del pàrquing d'Arnes i emprenem la primera part dels divertit Estrets, amb molta aigua ja en aquest indret i que ens prepararia pels banyets posteriors.
Ens desviem a l'esquerra per encara la primera de les senderes del dia, la Forestal, versió inferior, més curta i agradable que la versió alta, que deixem pels més endureros, després retornem als Estrets per fer la segona part fins la Franqueta.
Allí, acabem de llevar la roba d'excés i cap a munt en busca de la pista de la Pell Negra, però, aquesta vegada, no sense fer-li una mirada d'enyorança continuem en pujada fins la bassa forestal, allí esmorzem.
Revisem el track, i continuem per la pista per arribar una mica més amunt i agafar la segona de les senderes pels Algars, bona, ràpida però, amb algunes pedres en alguns trams, que cal anara en compte, passem pels massos coneguts de Pau i Damian, i disfrutant com a crios dels passos dels riu.

Banyats, però amb una temperatura agradable, deixem la pista per tornar a "les andades" pujada amb Coll de Xertò amb 20min de passeig de bici, per fer la baixada i arribada al Mas de les Valls amb les bicis plenes de fang.
12:30 i caldrà apretar les dents, Senda del Riu de les Valls i tornada per coll de la Creu, amb l'ultima de les senderes del dia, per retornar a la pista direcció Arnes.

Al final, prop dels 40Km compromesos i les 4:30h de sortida intensa.
També fem cerveseta i uns quant fins i tot,dinarillo!

Destacar del dia, a Toni, que li tindrem que ficar alguna pedreta al maiot, perquè puja sobrat, i que me dona la sensació que s'ho ha passat "de fabula".