martes, 17 de febrero de 2015

Casetes Velles, no.... Lloret

El diumenge, fem bon grupet i per fer una mica de fons, sortim rodant de casa per pujar a Casetes Velles i baixar per la senda dels nostres amors, jejejeje, en primera instància i si la cosa es complicava, teníem l'alternativa pel Coll de Lloret preparada.

Sortim puntuals a les 8 de la Fina i donem la benvinguda a Jesús que s'estrenava en les sortides de diumenge, els quilòmetres fins al Mas passen prou ràpids i parem a l'entrada de la Vall a esperar a Jordi que ens esperava per allí, després d'esperar una estona, decidim tirar cap al Barranc i començar la pujada a Casetes Velles.

Ja dins ens trobem en Jordi i el promès cafè que ens portaria, i Ramon amb les vitamines, fem la pujada fins a la Casa del Forestal, on veient el terreny i la previsió de pluja decidim fer l'alternativa, baixem la pista i trams de senda per acomiadar allí a Jesús, Jordi i Ramon en menys temps per compromisos.

Pugem al Coll de Lloret i fem la senda que es troba en bones condicions, una mica perillosa per trobar-se banyada però que es pot continuar fent. LA baixada per falta de temps fem en gran part per carretera per sumar el prop de 70km de sortida, molt rodadora però amb algun al·licient que no s'ha de perdre mai.
Ara a continuar sumant que s'aproxima l'inici de la Xallenger i la Figot Race a la vista.

Les fotos de Rodri aquí....