martes, 16 de febrero de 2016

Godall

Diumenge posposem la pujada a Casetes Velles pel vent i finalment sortim a fer una bona volta per Godall.
A les 8 estem a la Fina i anem direcció Godall, al barranc de la Foia de Masdenverge decidim veure com a queda't la neteja i fer btt dur per dins del barranc, Eber trenca el canvi, però marxa a casa a buscar l'altra bici.

Nosaltres continuem fent part de la Serreta de Freginal i pista lateral de Massets per pujar a la Mola de Godall. Bon estofadet, creuant la Serra fins a l'Àrea de Medi Natural i baixada per les escales fins al bar. Portem 500+ i el bocadillet i cerveseta s'agraïxen.

Recuperem a Eber i pugem per l'Asfalt fins al Cap d'Àsens per fer la Baixada per la Senda de la dreta de les antenes i baixar al peu del Coll de les Bruixes.

No hem tingut prou, avui els ànims estan forts i pugem Tossal Redó fins a tornar a les Antenes pe fer Talaies a full i Palometes a tot el que dóna el cos... encara volíem més, però, s'ha fet la 1 i com bon dia dels enamorats (jajajajajaja) no es pot fer tard a casa.

Les fotos de Rodri aquí....

El video de les senderes aquí.....