lunes, 24 de octubre de 2016

Mola - Cova Cambra -Aviador

Be, no sé com començar.. però crec que com les antigues escriptures ahir diumenge teníem que ser els 12 apòstols, però al final som 11, l'altre pujava a Caro pedalant jajajajaja.

Bé, després d'aquesta intro, dir-vos que vam fer una sortides per Caro, pels problemes de sincronització, sortim molt tard, prop de les 10 del matí i volíem emprendre 3 pujades i tres senderes evidentment, al final fem 2 de les 3.
Anem direcció la Mola i fem la senda que ens porta Cova Cambra, al pla d'Avaria fem la senda de baixada que ara ja torna a estar transitable i sense pins, bé, queda un, però, ara mereix de nou la pena.

Després fem la senda cap a la pista del Regatxol i saltem la pujada a Capatx per anar directe a la novetat. Es tracta de pujar als Pla de Maçana o Casetes de Maçana passant per Coll Roig, però pujant pel GR.... ufff matador, bon ratet d'empènyer la bici i veient com baixar-la estaria de conya. Però, arribem al Coll Roig i tenim quasi liquidat el patiment, ara remuntem fins als Masos i baixem per l'Aviador, primer en pista fins a l'Avenc de Maçana i després bona senda amb algun arbre caigut però molt de desnivell fins a la pista principal.

Ara sent tard decidim fer la pista principal i tornar a Caro.

De la sortida, hem quedo, amb la recuperació de la senda de la Mola i aquesta novetat per natros que sense dubte si repetim pujarem pel Coll de Navic, molta més pista i a triar quina de les dos baixades fem GR o Aviador.
Ah!!! També la benviguda a Alex i la retrobada en lo tio Llorenç que ja tocava!!!!

Dono les gràcies als Roqueteros, per la info de l'estat de la senda i aquest nou tram que no coneixíem. Repetirem en variants sense dubte.