martes, 24 de enero de 2017

X La Pica


Diumenge a la Pica!, 10 anys ja, repassant de cap, i perdoneu si oblido algú, la recordo com aquelles pedalades on sempre vaig en algú, els que em coneixeu sabeu que això m'agrada.. potser més que estrènyer les dents.


Aquest any, amb Miquel, que m'ha fet suar, altres anys, els primers, amb els fundadors del club Patxi i el Presi... Jon, que enguany tot i estar apuntat, no ha pogut venir. Altres, en grupet amb Rodri, Jordi Vila, Martí, Iban, David, Ramon, Adan, Llorenç... uff moltes històries, rampes jajajaja i pujades a Miramar...



Enguany novetats, noves sendes, molt vistoses i un circuit amb les essències de totes les edicions mantenint allò que m'ha fet venir a les 10 edicions i que mai, tot i tenir anys més bons i més dolents, m'ha fet dubtar de no participar.

Felicitar a l'organització i esperant que la salut hem pugui fer arribar a doblar, almenys aquestes 10 edicions.

Els companys dispersats pel recorregut, tots a la llarga, fins i tot, no aconseguim fer la foto de grup al sortir separats. Tot i així molt bona representació de Montbikers que finalment ens retrobem a l'arribada per comentar la jugada.



Ara toca preparar alguna sortida i veure si podem aprofitar encara la neu caiguda als Ports.

Vídeo de Rodri!


(Nando)

No hay comentarios:

Publicar un comentario