martes, 27 de enero de 2009

Godall -sortida del dia 18

Be, com li vaig comentar a Xavi que va vindre este dia en natros que sortiria a la pagina de Montbike, aquí esta la crònica d'aquell dia, ( los virus maleits no m'han deixat fer lo treball a temps) i aquí esta la crònica.

Finalment desprès de nomes ser tres los representants del club Montbike que vam coincidir para anar a donar una volta ( Jonatan i Nando van anar a la sortida de La Pica), decidim Liberto, Pili , i jo Fabià anar a fer alguna cosa per Godall, lo de pujar a Fredes vam descarta-ho perquè érem pocs i lo fred ( estàvem a 3º a les 9 del mati ). Anem pujant para anar a Godall i per lo camí mos trobem a Xavi, un company practicant del BTT, anem xerrant i passem per Godall, mos trobem uns companys d`Amposta que anaven en la família a fer una sendera, deixem l'alquitrà i comencem a pujar per pista que desprès acaba en sendera costa amunt i de vistes dels Ports molt boniques, mos aturem a fer fotos perquè d'on estàvem es podien apreciar los grupets de les famílies ( trobats antes) que anaven pujant, la sorpresa va ser que on mos havíem aturat teníem un caçador darrere de la joka esperant caçar algo, vam continuar para no molestar, arribem casi dalt al coll d'Asens i baixem para fer la sendera de les romingueres, com intuïm que estira amb fang i aigua, repugem una mica i amplament en la pista que puja del Mig Ambient i anem a fer la dels tarongers, com sempre disfrutant d'esta sendera rapida que se conserva en molt bon estat.

Be s'acaba la sendera i para casa arribem los tres del club i Xavi que mos acompanyat durant tot lo recorregut i disfrutan com natros, cap complicació ni averia, magnífic, son les 12 del mati, una hora perfecta para arribar a casa, al final fem 35 km. a 15 de mitja en 2,21 hores de pedal.