lunes, 26 de enero de 2009

Gossera i Pla de Galls

Este diumenge, ens varem despertar amb la sorpresa del temps, després de un dia de fort vent que amenaçava la sortida, ens trobem amb un dia perfecte, gens de vent i una molt bona temperatura, i a així, Adan, Ferran, Pili, Liberto, Nando i Xavi anàvem a fer la anunciades senderes de la Gossera i el Pla de Galls, anem per la costa fins la Ràpita on després de passar pel passeig i veure algunes destrosses del vent, ens dirigim a la pujada de la Gossera que com sempre i després de 10 Km de pla i “xarreta” ens obliga a llevar-nos roba i estar en silenci, allí d’alt, gaudim de les bones vistes del Delta i després d’un petit descans fem la tècnica i pedregosa sendera de baixada.
La sortida d’avui tenia l’objectiu la de trobar un camí que ens permetés passar de la Gossera a la pujada del Coco de Jordi cap a la Font d’en Burgar sense tocar la nacional, i quasi a la primera trobem la entrada a un barranquet, on en menys de 100mts, ens trobàvem al camí buscat, tot un èxit. Seguim aquest camí asfaltat, que posteriorment arriba a una pista i finalment a una sendera de pujada,on amb la bici al coll travessem un tros de garriga.

Després arribem a la primera corba del Coco de Jordi i cap a munt fins el ja conegut Pla de Galls on gaudim novament de les vistes, agafem aire, i ens llancem per la neta sendera de baixada, on només tenim una caiguda, la d’Adan, que esperem que no tingui conseqüències, i cap a casa. 33Kms i 650 mts de desnivell positiu en dos pujades intenses.

Felicitar, ja que en el meu cas, feia dies que no passava, a tota la gent que a netejat aquesta bonica sendera del Pla de Galls i que permet comunicar Amposta amb la zona de la Foradada, moltes gràcies.

Les fotos ....

El track aqui...

(Nando)

3 comentarios:

1. Este serà el circuit de la cursa Duextrem, jo personalment troba que el nivell tècnic de la baixada del plà de Gallos es una mica bèstia, la resta la trobo força be.
    Salut

ResponderEliminar
  2. No, JoseMaria, el circuit btt serà un altre, però ja t'avanço que el nivell de dificultat o tecnic serà similiar, la baixada del Pla esta molt més neta i fàcil que mesos atras, no se si ara las fet. El circuit no el farem públic fins més endavant.

(Nando)

3. Ok Merci, pos vaig fotut, ja que jo la baixada del pla de gallos l'haig de fer quasi be tota caminant. Ja astiré al tanto