lunes, 29 de junio de 2009

Portella Calça

El diumenge molt puntuals, els 7 Montbikers Pili, Liberto, Adan, Dieguito, Lluis, Fabia i Nando, a més de Jordi i Xavi amb les seves flamants Lapierre's ens reunim a l'embassament de la Sènia per fer els 57Kms de la sortida, la primera part, tot en baixada fins la Sènia on agafem la carretera del Mas, uns Kms de rodatge que sempre van bé, i finalment, i després de uns 20Km comencem la pujada a Casetes Velles. Només començar vam tenir la sorpresa dels Bous al mig del camí, però sense problemes, passem sense molestar i cap a munt, alguns en més pena que gloria, arribem a esmorzar a la Casa forestal, agafem forces i cap amunt.

Un cop arribem a Casetes Velles, agafem el Pas de Portella Calça, l'única part que no coneixia i que amb algun pas una mica complicat, en pocs minuts, et deixa en una curta pero agradable sendera cap a la Pista del Retaure, on gaudim del Faig Pare i de l'aigua fresqueta de la Font del Retaure, amb algun tobogan però molt en baixada arrivem al destí en menys de 4h de rodatge i amb el temps suficient per fer un banyet.
Després final de festa amb dinar a Casa Joan a la Galera.... alguns encara estan fent la digestió i
agrair a tots, de forma personal, la paciència per esperar-me, en un dia, que vaig patir una de les "pajares" més impressionants que he tingut mai, però que finalment no va poder, amb les ganes de realitzar aquesta mítica sortida pels Ports.

(Nando)

Les fotos aquí ....
El track aquí ..... (IBP 155 BB*)
PD: Agrair a Fabià les fotos d'animalets que es va trobar al camí.