martes, 6 de octubre de 2009

Volta Aventura '09

Afegim un passe de diapositives de les fotos de Torrens

Bueno, primer que tot, felicitar a tothom per aquest gran fin de setmana de Btt, a l'organització per tota la logística i als participants pel bon ambient, de Montbike 11 representants, destacar als Traileros que van fer un gran esforç per estar-hi, i a Pili, com única dona de tot el grup en fer els dos dies. I qui millor que ella per fer-nos la crònica:

Pili:

Aquest cap de setmana s'ha disputat la XVIII volta-aventura de les terres de l'ebre aquest any organitzada per Josep lo tortosí o el Capità com vullgueu dir-li, membre del equip "Desakato Tim", amb les dues seccions els Btteros i els trail, com sempre dos dies intensos de bici, on lo més important es gaudir dels paisatges i dels companys. a les 9h del matí ens trobavem a la porta de Sant Miquel baix de l'aqueducte de Morella, allí va anar arrivant la gent amb els seus grups, l'aventura comença a partir de les 9:30h aproximadament, un grup d'uns 45 aficionats, surtiem de Morella direcció a Xiva de Morella on vam fer un petit break, des d'allí seguint les marques del PR que ens portaria al cap del Herbeset i Hervés on ens vam trovar la gran sorpresa, membres del equip "Desakato" fent una paella, per cert va surtir molt bona, desprès algú li tocava sortir de la sendera...........la volta continuava cap a Peña-Roja, unes vistes impressionants amb uns corriols bastant fàcils. Arribada a Peña-Roja i final del recorregut de la volta i del dia, desprès d'una nit marxosa l'aventura encara estava per venir, l'endemà i segon dia de ruta.

Diumenge arrancàvem de Vallderroures amb furgonetes i cotxes fins La Freixneda, lloc des d'on començava l'aventura de veritat, a uns 5 kms aproximadament arribem al Santuari de la Virgen de Gràcia un Convent abandonat de més d'una dècada, només arribar ens vam quedar com a borinots i amb la boca oberta, vaja preciositat (mireu les fotos valen la pena)

seguint una pista empinada ens portaria fins a la Portella i final de pujada arribem a un tallafoc on és comença el descens amb una baixada molt pedregosa anomenada "Caminos de Trajín" un camí adoquinat amb molta baixada que després pujaríem amb les bicis al coll on s'arribava a un poblet anomenat Fornols, parada i break, allí ja van començar les primeres avaries mecàniques, punxades etc.. arrivada a Rafels per unes trialeres una mica complicades per a segons nivells, seguint el caudal del riu Tastavins comarca del Matarranya, sense ni una gota d'aigua, algú del equip de l'organització és va posar nerviós, semblava que ens havíem perdut dintre el barranc del riu, apenes és veia la traça, pedaleja que pedaleja, sense poder avançar amb la sorra de pedreta petita, i sorpresa, de sobte vam veure els nostres cotxes allí baix al costat de "Lo Salt" impressionant, llàstima que no hi baixa aigua a molts se'ns obria el cor, ja portàvem unes quantes hores i el sol li pegava de fort.

Aquesta volta-aventura quedarà ens els nostres records i fins la propera, des de Montbike us donem les gràcies a tota l'organització, participants i cotxes d'assistència.

(Nando i Pili)

Les fotos de Nando i Dieguito aqui.....

Les fotos d'Asbel aquí.....

Les fotos de Torrens aquí....

El track primer dia aquí....

El track segon dia aquí....