lunes, 15 de marzo de 2010

Caro, Regatxol, Coll Roig-Gr8

Avui, una petita expedició de Montbikers, formada per Ladis, Vicenc, Pili, Liberto, Ferran (este no es per una per Caro) i Nando, tot degut, a la massiva afluència a la Cursa de la Foradada, acompanyats pels Cabrings Jaume i X. Fuentes, anem a fer una volta nova, per nosaltres, i amb trams ja coneguts pels Cabring.

La crònica la deixem, avui, per Jaume... aquí la teniu

Nando de Montbike me comenta que te un track per la zona de Caro, pel Mascar i que vol anar el diumenge 14 a provar-lo. Desprès de pegar-li una ullada li comento que ja coneixo la ruta i les senderes, encara que, no plantejada com al track i decidim anar-hi.

El diumenge comença en molt de fred. Ens arriben noticies de que encara queda molta neu, però desprès de fer un caferet i uns comentaris decidim anar a provar-ho. Arribem a Caro i ...temperatura de -2º C... sort de Pili que mos fa sortir del cotxe i mos fa sentir com a covarrrrdesss!!!.
Així pos, tapadets i cap amunt!!!.
Comencem amb una sendera que no surt al track però que els Montbikes no coneixen i fem el tros de GR que ve del refugi, cap al Mascar. La neu es prou ciclable...nomes cal parà ull amb les pedres gelades. Enllacem amb el principi del track i cap a dins... pista del la Mola, la primera sendera i enllaç amb la segona (portem 10 Km. i ja hem fet 3 senderes) que ens porta al principi de la pista del Regatxol. Aquí ja entrem en calor...entre que el sol ja calenta i la forta pujada, hi ha gent que es te que treure el casc per a poder refrigerar el motor.Desprès de una paradeta a una font congelada i un doble pinxaso de Pili enllacem prop de la Font Mala amb el GR que va cap a la pista de Caro-Fredes i que desprès enllaça al coll de Navic amb un PR que han destrossat els propietaris de Millers fen una pista...i desprès diuen que les bicicletes degraden!!!

El retorn el fem per la pista de Caro. A la 1 h ja som als vehicles. La sortida es curta, només 27 km., però la pujada del Regatxol demana molts cavalls.

El dia al final a quedat boníssim...sort de Pili, sinó mos ho perdem.

El track aqui.....

Les fotos de Pili aqui....