lunes, 12 de abril de 2010

Marató de la Fageda, BTT Vila de Godall i ... la sortideta de club

Fi de setmana intens, amb moltes activitats i amb representants de Montbike a algunes d'elles, del diumenge destaquem la XVI Cursa Vila de Godall de BTT on Victor Espuny, Dieguito i Jordi Redó, amb diversa sort, van participar amb la nova equipació del Club i del nostre patrocinador Bar l'Amiguet d'Amposta

i com no la Marató de la Fageda on els components Trail podien exprimir-se a fons.
Aquí teniu la crònica de Ramon Monteso:

Diumenge pasat es va celebrar la I Marató de la Fageda a La Sénia, una bona matinada per poder sortir a les 7 hores i 30 minuts, el recorregut llarg 42,3 km i el desnivell de + 2100 metres.

A la sortida aquesta vegada sols dos Montbikers, els Ramons.

La sortida va esser rapida pel poble i pujant cap el Povet del Torril i començar la pujada a la Font de Pallerols, per seguir pujant per L’escaleta i començar a baixar fins la cruïlla dels Plans dirigim-nos cap a la dreta per començar una forta faixada molt tècnica fins a baix mateix del barranc i arriben a l’àrea de la fou, començar a pujar pel camí fins la font del Teix, amb una pujada molt empinada per arribar al a font del retaule on hi havia el control de pas de la mitja marató, a partir d’aquí faig pare, inici PR passant pel teixet i mola del boix, per tornar a baixar cap a la cruïlla dels Plans, per tornar a pujar l’escaleta i començar a baixar fins la font de Pallerols, tornant a baixar per una baixa tècnica fins arribar a la part de baix del poble i arribar per fi a l’arribada, una mica cascat però amb el repte fet.

106 Ramon Gasparin 6H 16M.
115 Ramon Montesó 6H 38M.

Fins a Xerta, espero que hi hagi més representació.

Adéu.

Les fotos aqui....
(Ramon)

De la sortideta de Club en BTT el dissabte 8 bikers, amb l'estrena de la màquina de Fabian amb Montbike, vam anar a repetir la sortida Enduro de la Cova dels Bous i Cova Roja, poc que dir, a destacar, que es van notar els efectes de Pasqua, i la pujada fins la sendera de la Cova dels Bous es va fer més dura que en altres ocasions, sort de que vam decidir sortir en aquesta ocasió de l'area de la Fou, la sendera de baixada de la Cova dels Bous no estava tant neta com en altres ocasions i tenim bastanta pedra solta.
Per rematar les ganes d'Enduro, vam remontar pràcticament a peu (1hora), bona part de la pujada a Cova Roja, per fer, aquesta sí, una molt bona baixada tècnica per aquesta sendera.

Finalment uns increibles 17 Kms, en 3h 30min de Enduro total.