jueves, 28 de octubre de 2010

5º Marxa Bike Marathon Gandesa

Encara no teniu fotos de l'organització però si les classificacions, on destaquem que Victor Espuny, va quedar en 4ª posició i si no ens equivoquem guanyador de la xallenger. Felicitats!

La resta de mortals van fer una sortida, on vam gaudir de dos molt bones senderes en el recorregut llarg de 42Kms. La primera, amb un tram de pujada que ens va encantar a Ladis, Xavi i un servidor, i una baixada molt ràpida que ens va ficar l'adrenalina al punt. Sort d'una paradeta al 3 del avituallament on vam petar la xarrada amb els companys i agafem força per l'última sendera, molt més tècnica, que s'agafava a la pista del Puig Caballer, pujada per pista amb un considerable desnivell però valia la pena!!! quina sendera.

De les 3 sortides de la Xallenger (excepte Prades que no vam poder assistir)  aquesta és possiblement la més equilibrada amb trams de pista però també de sendera, que com tots sabeu..... és el que més ens agrada.

Finalment tant Xavi, Ladis i jo arribem amb menys de 3 hores a un circuït ideal per una marxa.

L'organització molt bé, tant en els avituallament com en el dinar i la bossa de regal, ens va falta les dutxes però ja sabem que l'ajuntament a últim moment no va poder prestar el pavelló.

Ah.... per cert, ens va tocar un pernil què (ens vam tornar a deixar)....i què ja guardaré en molt de "cariño" a casa