lunes, 16 de septiembre de 2013

Nocturna i Portell

Divendres-Nocturna

El divendres provem una nova modalitat de nocturna, l'última de l'estiu i que teníem pendent per Arnes, dic nova, perquè en aquesta ocasió, fem sortida a peu i en bici, bona oportunitat per ajuntar les dues seccions.
22 participants entre Montbikers i simpatitzants, que partim a Arnes per fer, tots la Pell Negra i els de Btt sumant la Forestal.

A les 21h passades i ja amb una nit tancada i amb bona temperatura emprenem la sortida, els de BTT cap a la Forestal i el de peu cap als Estrets, el que més ens feia patir, era si clavaríem els temps, i ni un grup ni l'atre es haurien d'esperar massa.
Un cop feta la Forestal, bona senda de nivell per fer la de nit, tornem al punt de partida, el Monument al Forestal i allí, Ramon Montesó ja ens tenia preparada la taula per fer la primera cocacola o cervesa, quin luxe!!! Tenir gent com Ramon al club, no te preu, quasi que no vull que es recupere de la lessió i tot!!! jajajaja
Mirem i han passat 45 minuts de la sortida així que els companys de Trail tenen que estar pujant la pista, direcció la Pell Negra, tirem fort i amb ritme de Xallenger pujem la pista, no els trobem, que estrany, però no contàvem que anava el Presi de "jefe de filas" i veient el llum decideixen tirar ells primer per la senda per evitar topetar-mos.
La baixada per la Pell Negra espectacular, molt de coneixement per part de tots ens fa gaudir-la sense problemes i amb el tram final de velocitat i adrenalina al màxim!!
Tornem, i el de Trail, fa 5min que han arribat, tot un èxit!!, Pica-pica fins esgotar el menjar i moltes cerveses per amenitzar el final de festa.
Repetirem l'experiència, segur, ja que ens ho hem passat de fabula i hem pogut gaudir d'una sortida diferent.

Diumenge: Portell

El diumenge, cap al Port, novament pujem a fer una sortida llarga, és noten les baixes del setembre, i només 4 Montbikers pujem a fer el Portell per Vallcaneres.

7:30 a la Fina, matinada per no fer tard i cap al l'embassament d'Ulldecona, sortim direcció Vallcaneres, com ja ho coneixem, anem fent els 20 quilòmetres de pujada, quasi continua, direcció les Vallcaneres Altes, on com també es costum, esmorzemdesprès de portar ja quasi les dues hores de marxeta.
Aquesta setmana, per obligació mecànica, em toca anar de nou amb la rígida, i tot i que, tenia pensat, deixar als companys allí i marxar cap a Casetes Velles pel GR, per no fer el Portell, la senda em tornar a enganyar. Em dic a mi mateix, xeic pos faràs el que podràs, i de pas, a agafar una mica de tècnica.

Continuem com sempre, cap al Mas del Sargento i baixada en busca, en aquesta ocasió, de la Caro-Fredes, sense passar pel refugi de Fontferrera, farem pista i no el GR, per anar més ràpids. Remunta fins Tombadors i baixada també per pista fins Fredes. Fem la pujada direcció al Portell on parem a llevar aire, agafar nosaltres i cap a vall!!!

Res més a dir, "enduro del bueno", tot i que reconec el patiment amb la rigideta, crec que vaig patir més el dia de la senda del Barranc del Salt. Sortim a la pista del Mangraner i als cotxes amb 4:30 de sortida i 43 quilòmetres treballadorets.

(Nando)

Diumenge pròxim, tots a la Xallenger (Tivissa) última prova!