lunes, 10 de mayo de 2010

Sortida a Godall

Finalment avortem la sortida a Fredes(pròxima setmana) per, més que res, falta de ganes, perquè a la fi, som 5 Montbikers Fabià, Ladis, Jordi, Lluis G. i Nando, els que sortim a les 8h dels ciclistes en direcció a Godall.
Aprofitem que aquesta setmana els companys de UCSB no estaven per les senderes, i teníem el camí lliure jajajaja, per fer una bona volta amb 6 senderes per la serra de Godall.

Primer anem a repetir la sendera de Vilallarga, i així llevar-nos la espineta de la mala sort de la caiguda de Xavi C. a la Qdd, després pujem per la sendera de Cocons (pixador) per remuntar al Capasens, on fem la baixada per la sendera......( no recordo el nom) per arribar al Coll de les Bruixes, sense descans agafem la quarta sendera del dia per remuntar per Coll redo fins de nou al Capdasens.
No tenim prou i decidim fer les palometes on la rígida de Jordi comença a deixar-se notar, però com un campió cap a vall, fins i tot repetint passos complicats varies vegades, al final de la sendera i ja pensant en finalitzar la sortida s'ens ocorre repetir la sendera de les Ventalles que ens van ensenyar els Planers i remuntem direcció les Cantarelles i fem la molt bona baixada fins les Ventalles.
Tornant a casa, moltes risses i comentaris sobre la sortida de rodatge que volia fer Jordi... i com no ens sortien els 50Kms demanats pel dia, ens anem a fer "el remato la 7 del dia" a la ràpida i coneguda sendera de la ermita d'Amposta i així acabem amb 50Kms (900 mts desnivell+) i 4h 20min de rodatge.