lunes, 3 de mayo de 2010

Pujada al Boixar

9 Bikers disposats a realitzar la pujada al Boixar, Jordi, Xavi A., Vicent, Ladis, Nando, Adan, Victor, Fabia, i... si.si...... Jon, i això que no li havien dit que tindrem parada al  Bar.

La sortida ha estat de categoria, sortim al es 9h de l'embasament i agafem una sendereta que ens permetrà no tocar la carretera per creuar el riu, una vegada passades les dues portes tancades comencem la pujada primer per un tram del camí vell empedrat que ens portaria al Ballestar, una forta pujada, que amés et demanava certa tècnica per no encallar-te amb les pedres.
Arribem al poble i... continuem, després d'una forta baixada per pista formigonada, retonem la pujada per passar pel poble de la Pobla de Benifassà, on ens esperava la temuda pujada pel "mortirolo", que ens portaria  fins el Boixar. Aquesta pujada, és de les que recordes per sempre, sense descans i amb pendents considerables, sort d'algun tram formigonat, on podíem baixar de velocitat per intentar descansar i agafar aire.
Finalment arribem al Boixar amb menys de 2h de pedaleig, i decidim entrar al Bar per resguardar-mos de l'aire i agafar la baixada amb més ganes.

Amb la panxa i les forces plenes, decidim no anar directes a la baixada i evitar la carretera, i agafem una pista en descens direcció Fredes, com tot el que baixa puja, deprès tenim que recuperar la quota perduda i retornar en busca de l 'entrada de la sendera.
Ara sí, per fi, la sendera és de les "meleta" molt ràpida en el primer tram i sense cap dificultat, després és fa una mica més tècnica amb alguns revolts i una mica més de pedra solta, però res que no és pugui dominar, baixem i baixem per arribar de nou la Pobla i després pel camí fet de pujada retornem als cotxes.

Destacar les moltes avaries que sofrim (2 cadenes, 4 o 5 pujades i fins i tot una coberta que diu prou amb un impressionant bony, mireu les fotos) i que finalment ens fa arribar com sempre tard a casa i sense veure les motos.

També la tornada a les sortides de club del Presi i a Victor que s'estrenava amb nosaltres!.