miércoles, 10 de octubre de 2012

Marxa BTT Vall de la Glorieta a Alcover.

Tornem de nou amb les croniques, no de curses de muntanya, ja que estic a l’espera de data per
operació del genoll degut a l’amputació del cuerno del menisc intern, però ara dedicats a la bici, que
hem de fer, per tant començo la cronica després de més de 5 mesos.

Ahir diumenge 7 d’octubre vaig fer la Marxa BTT Vall de la Glorieta a Alcover, 30 km i + 1050
metres de desnivell. Sortim un 130 bicicletes, nota una amb motor electric.

L’inici es neutralitzat per l’interior del poble fins a arribar al riu Glorieta. Després de passar per la
font Fresca ens dirigim cap a la font de la Bola on ens trobem el primer sender que ens deixarà a la
pista de l’Albiol la qual ens condueix al mas de Forès.

Un nou tram ens endinsa una mica més a la vall del riu Glorieta fins gairebé al niu de l’Àliga on es
travessa el riu per fer després un llarg descens per un sender molt atractiu tan pel recorregut com per
les vistes de la vall. A partir d’aquí remuntem per la pista de les pedreres per tornar a baixar seguint
les tècniques senderes que caracteritzen la marxa i que ens porten fins l’ermita del Remei.

Llavors, novament passem pel mas de Forès per anar a buscar el sender de les Virtuts. La pista del
mas de Vilella ens tornar a fer pujar abans de l’últim descens que ja ens retorna cap al poble, es a
dir una ruta de moltes pujades i baixades, amb molta sendera i poc camí, el minim possible.

Una ruta per mi bastant bona. Al final 2H 39 M.