miércoles, 3 de julio de 2013

Tres Rius o millor.... remullades per Arnes amb La Moleta

El diumenge passat, tornem a sortir amb la Moleta per Arnes a l'estiu, s'esta convertint en una costum, i no m'estranya, quina xalera, si la ruta ja era bona de per sí, sumar a aquesta gent, en ganes de pedalar, i de fer conya no te preu.

A les 8:30 estavem a l loc de reunió de la Moleta i pujem tots junts cap a Arnes, on deixem els cotxes i ens dirigim al primer dels Rius, els Estrets, variem el camí avitual per remontar i ens fiquem sense penssar-ho dins del riu, com ja teniem clar que passaria avui pos ens remullem, que no serà l'única vegada.
Anem remuntant tranquilament el riu fins el pont que el travessa, esta tancat per perill d'enfonsament i Lluis Horta, en ganes de xalera, decidieix passar, en lo que ell considera aigua al genoll... jo crec que una mica més amunt, el nostre espert en llançar-se a totes les aventures, el segueix, i millor una foto que mil paraules. La primera llagrimeta del dia i no son les 10 que fort!!jajajaja 



Un cop arribats a la Franqueta passem a les veritats, pujdade pista fins el Coll de Monfort, pujada que tot i no ser dura pels desnivells és llarga i ens porta una horeta pujar-la, d'alt parem a esmorzar i a carregar piles per fer la baixada per sendera del dia, fins el Mas de Pau.
La senda esta bruta, tal com ens confirmen un parell d'escursionistes que pujen en direcció Terranyes, tot i això, i amb poques possibilitats, decidim fer-la de totes formes, molta pedra i set  arbres caiguts, que le vaig contar fan d'una bona senda una desgracia.
Al Mas de Pau, foto de rigor i ràpid que volem el banyet, però abans passariem el riu Algars varies vegades per refrescar-mos i xalar com a crios.

Les fotos del Toll també certifiquenel dit, grand matí de BTT i de bona companyia!

Este proper finde tornem a l'ataque, amb la VIP el cracks el dissabte, i a Benissanet el diumenge, vos esperem!

Les fotos aquí....

(Nando)

3 comentarios:

  1. Aquesta a estat la primera vegada que vaig sortir tant amb la moleta com en montbike i m'ho vaig passar d'allo mes be! Espero que no sigui l'ultima!

    ResponderEliminar
  2. Aquesta a estat la primera vegada que he sortit tant en montbike com en la moleta i m'ho e passat d'allo mes be!

    ResponderEliminar
  3. Bon dia montbikers, tinc el relleu asegurat, los dos fieres que hem van seguir son dignes de estudi, igual que jo!! si vam riure!!
    Lluis Horta

    Que xaleu els que aneu a la vip!!

    ResponderEliminar