lunes, 26 de mayo de 2014

Dos dies Montbike 2014 (Cornudella i Poblet)

Aquest cap de setmana, és d'aquells, que esperes durant molts de dies, són els nostres dos dies, representen més que una sortida de bici, són, com a club, i com a bikers, la demostració que continuen en bona forma.

Enguany, provem una nova modalitat, caldria, si, molta més preparació i coordinació en rutes i en els aspectes de logística, però volem aprofitar que els de Trail estan també a tope, en samarretes noves i tot (jejejeje) i fer una sortida conjunta. Cal donar les gràcies a Ferran Vidal que amb l'esbós que li presento de les rutes de BTT aconsegueix muntar dos molt bones sortides pels de Trail.

Tot i això, molts no han pogut venir, sempre passa, les dates, compromisos, curses, i lesions, unes quantes enguany, fan que no puguem estar tots junts en cos, però si hiperconectats. Com trien de fum els watchapps de les dues seccions.

Dissabte: Cornudella -Serra del Montsant

A les 7:00 Fina, carreguem i després de fer els cafès, cap a Cornudella, som una bona colla 16 Montbikers disposats a fer la ruta BTT i Trail. Nosaltres faríem ruta llarga amb quasi 60qms i prop de 2000+ i amb molta senda. Un bon repte. A les 9 i poc, arranquem per fer la primera part de la sortida, on guanyaríem de forma ràpida l'altura per pujar a la Serra Major, ermita de Sant Salvador i GR pel cingle, Roca Corbatera i fotos de rigor, fins aquí tot conegut d'altres sortides.

Esperàvem trobar-mos en els de Trail però la boira i el temps, amb mot de vent, impedeix aturar-nos i intentar agrupar, continuem pel GR i PR per tota la zona alta, una passada.
En algun punt, no determinat, perdem el PR que seguíem per baixar a Cabacés, i com sempre, quan ha de passar algo, passa, el GPS que porto ens juga una mala passada, total, ens fiquem pel que pareixia la senda bona, però que finalment, es va perdent i perdent.... sort de la frase dels dos dies, "Eics! s'ha de tirar de coco" i amb les bicis al coll anem buscant la sol·lució, baixem fins a un mas i d'allí a la pista que finalment ens porta a Cabacés.

Hem salvat "el momento" i ara toca, a l'hora programada, dinar com senyors a aquest bonic poble del Priorat, on una molt agradable cambrera rebria les nostres felicitacions pel bon dinar i el bon vi (jajajajajaja).
La sortida, després de dinar, com sempre, són costa amunt, ni en baixada haguéssim pedalat però, "3 plats i postre".... "estas muerto y lo sabes" ni Barberà parla. Guanyem alçada, per pistes i GR en senda, on descobreixo el problema amb el GPS, una opció als mapes que et canviava la posició real per la de la senda més pròxima.... bé, més tranquils emprenem una bona senda de baixada a Escaladei i la remuntada a la Morera de Montsant, on reprenem la part ja coneguda final amb una boníssima senda de baixada per retornar a Cornudella amb el dia fet.

diumenge: Poblet

Hem dormit a les Masies (Poblet), i cal dir, que tinc una autocrítica dels dos dies, rebentats com vam arribar, el partidet de la Champions (no coment) i que calia agafar cotxes per sortir, fan que no anéssim a prendre ni un Gintònic (AIXÒ NO TORNARÀ A PASSAR, EH MAESTRO!!!)

Esmorzem com senyors, una mica massa i fem la bona sortida programada, per pujar fins a la Mola dels 3 Termes i baixar per sendes fins als cotxes, avui sí, anirem trobant-mos i emprenyant amb els de Trail, que fan la mateixa ruta, però amb variacions, i que permet fer-mos algun Selfi i tot jajajajaja que bo!!!
La pujada molt agraïda, pista de la Pena, cap a Rojals amb un desnivell molt suau que ens permet xarrar i anar comentant cosetes de la VIP, que també passa per aquí.

En arribar dalt, esperem als de Trail, i foto de rigor tots junts.

La baixada, se'ns fa més llarga del compte, si ahir amb 12 bikers no tenim ni una punxada, avui amb 7 enviem 3 canvis pràcticament al desastre, i això ens impedeix agafar el "flow" necessari, les sendes, bestials, sobretot l'última. Amb les condicions que portem les bicis, deixem una per fer, i així tenim excusa per tornar a una zona que tant i tant ens ha agradat.
En definitiva uns grans dos dies 2014, que recuperen l'esperit d'altres anys, amb un dissabte de bike a tope, amb multi aventura, i un diumenge més xalador i de sendes.

Montbikers: "Equipo, a tirar de coco"!!!!

Fotos al facebook del club