martes, 3 de junio de 2014

Cursa del LLop -BTT

El diumenge tocava sortida llarga, i que millor que la cursa de Llop per anar fent cama, en ganes de veure als veritables LLops i com emprenien la seva última etapa 9 Montbikers pugem a Caro a esperar la sortida.

El dissabte Xavi Agut, feia un tercer lloc a la prova de carretera B, tot i quedar amb un regust agredolç i amb alguns comentaris no massa positius, ningú li pot llevar aquesta posició i el mèrit, i el felicitem de nou des d'aquí.

La veritat, comptar amb la Colla BTT de Roquetes i a Lluís Horta com organitzadors de la prova, era suficient aval per saber que la prova estaria ben muntada, amb molts avituallaments i complets, i així ha estat, molta gent per tot el recorregut, animant i ajudant-te en tot moment, i cobrir 90km no és fàcil.

La ruta pràcticament coneguda d'altres sortidetes de club, i en la seva primera part, molt xula, la baixada de Terranyes pel Pimpoll tot un repte i algo diferent del que estem acostumats en les carreres, però són pocs metres dolents i la zona s'ho mereix.

Després direcció Horta i la zona que no coneixia, per evitar la carretera a Prat de Compte, amb una senda de pujada i pistes amb fort desnivell. Aquí agrupem pràcticament tot el grup, tot i que vam dir que intentaríem anar tots junts, és molt difícil i els ritmes te'ls has de marcar tu. Rodri, Ramon i jo que pràcticament anàvem junts fins aquí, sumem a un Jordi Martí una mica tocat, no ha gestionat massa bé les forces, ja que venia d'una lesió a Xerta i comença a notar les empentes de la primera part, i per sorpresa, agafem a Lluís a l'avituallament de pujada al Montsagre. Així el 5 pugem la conegudíssima pujada per pista on ens trobem al "equipo VIP" de la UCSB, que com natros està entrenant-se per la prova. Anem junts i agrupant, foto de rigor i continuem cap amunt.

Un cop a Paüls perdem a Jordi, tot i esperar-lo uns minuts a l'avituallament no ve, i els companys que van passant ens diuen que esta parat a la carretera, pensem que abandonarà i continuem els 4 que finalitzaríem junts fins meta, després del "monstruo" de quilòmetres de canal per tornar a Roquetes.

Felicitar, de nou, a l'organització que, en aquesta prova a estat més que a l'alçada del que hauria de tornar a ser un referent a les nostres Terres "La Cursa del Llop", i com no felicitar als cracks dels llops, amb un Kiko Martí com guanyador!