lunes, 16 de noviembre de 2009

2 Dies Cabring!! -Etapa I

Avui faré la crònica del primer dia, que com podeu veure va ser el més nombrós en assistència, i així 19 Bikers, 10 Cabring i 9 Montbikers, prenem la sortida des del Pantà de Pena cap a les 9 del matí, la primera part del recorregut pràcticament tot de pujada i seguint pista, només algun tram de sendera i sempre de pujada, fins San Miquel de Espinalbar, on alguns prefereixen agafar un tram de sendera fins Fredes, aquest canvi suposaria una petita caiguda a Fabià que l'obligaria a abandonar la sortida.
Continuem per pista fins Fredes, on fem una parada per, esmortzar-dinar, i seguint el Gr, ara sí, amb sendera de baixada, i anar fins el Boixar. Re-agrupament i per carretera i una petita sendera pedregosa arrivem al Coratxà, punt àlgid de la sortida, i aprofitem per fer una parada per menjar alguna cosa, la gana apretava.
A partir d'aquest punt, la sortida canvia, i anirem en busca de Penyaroja seguint pistes i senderes, amb els punts del single de Sant Jaume i les Roques Masmut com a punts d'importància per les seves vistes.
La tornada per pistes paral.leles al pantà, després de ja moltes hores de rodatge i amb ganes de anar a fer la merescuda cerveseta a Beseit.

Sortida que considero exigent pels Kms, prop de 60, i desnivell 1900mts, però que et deixa molt content per, sobretot, les vistes des del mirador de les Roques Masmut.

En quant a la organització i tropa, un 10! no es pot dir res més de la xalera i el companyerisme que vam disfrutar.
Com no! donar les gràcies pel treball fet a tots els Cabring, ja sé, que uns més que altres..... i sobretot al seu MegaPresident Jaume que quasi està a l'altura del nostre.

De la sessió de cine i el soparillo que ens vam fotre, queda per natros!